Ako komunikovať benefity produktu a nie jeho vlastnosti
Value Proposition Canvas je užitočná metóda pre obchod aj marketing. Poskytne vám šablónu na to, ako komunikovať benefity vášho produktu alebo služby s poukázaním na jeho kvality.
Trendy v B2B obchode na rok 2023 (alebo aj evergreeny)
Prelúskali sme B2B trendy v marketingu aj obchode a konfrontovali ich s realitou nášho regiónu. Prinášame 7 inšpirácií, ako vylepšiť obchod vo vašej firme.
Pomôcka pre B2B obchodníkov: Všetky industry LinkedInu v tomto zozname
LinkedIn umožňuje skvelo vyhľadávať a filtrovať cieľovú skupinu, ktorú chcete osloviť. Nedávno však zmenil názvy odvetví v Sales navigátore. Spísali sme ich pre vás, aby ste si ušetrili čas a nervy.
Najčastejšie chyby obchodníkov na LinkedIn-e
Profesionálna sieť LinkedIn má mnohé benefity pre majiteľov firiem, manažérov, marketérov a najmä obchodníkov. Jej cieľom pre firmu by malo byť dohodnuté a zrealizované obchodné stretnutie, a následne získanie firemných klientov.
Obchodný potenciál LinkedInu sa prejaví po dlhšom čase. Naše 4 faktory úspechu
S The Alternative Board a Igorom Axamítom spolupracujeme už dlhšie. V tejto prípadovej štúdii vám ukážeme, ako sme mu pomohli naplniť novootvorený TAB Board.
7 tipov, ako si vytvoriť na LinkedIne connection request
Každému prichádzajú správy so žiadosťou o prepojenie na LinkedIn. Niektoré sú otravné, iné vedia nadviazať biznis. Ako má vyzerať vaša connection request správa, aby ste dosiahli svoj B2B zámer – to si rozoberieme v texte.

