B2B content marketing: stratégia, ktorá napĺňa pipeline
Obsah s premysleným plánom sa môže stať motorom, ktorý poháňa váš predajný tím, otvára dvere k novým príležitostiam a posilňuje dôveru u existujúcich klientov. Na to musí ale zapadať do strategického konceptu.
Prečítajte si, čo všetko by mala obsahovať efektívna content marketingová stratégia pre B2B.
Dá sa merať ROI social selling aktivít?
Social selling sa čoraz rýchlejšie dostáva medzi najdiskutovanejšie témy v B2B predaji. Na jednej strane je to stratégia, ktorá pomáha budovať dôveru a otvárať rozhovory tam, kde tradičný cold outreach často zlyháva. Na druhej strane však mnohé firmy narážajú na otázku:
Dá sa vôbec zmerať, aký má social selling prínos?
Krátka odpoveď znie: dá. No len vtedy, ak viete, čo presne chcete merať a ako súvisí váš cieľ s konkrétnymi krokmi v social selling procese.
Social selling pre malé a stredné podniky: Funguje aj bez veľkého tímu
Firmy si za posledné roky začali uvedomovať, že sa ich obchod čoraz menej odohráva v rokovacích miestnostiach a viac v online prostredí. Zároveň sa ale často stáva, že social selling vyskúšajú, no je bez výsledku. Nie preto, že by tento prístup nefungoval, ale preto, že je nesprávne nastavený.
V texte sme zhrnuli najčastejšie chyby, s ktorými sa v praxi stretávame. Spolu s vysvetlením, prečo vznikajú a ako sa im dá vyhnúť.
Najčastejšie chyby v social sellingu a ako sa im vyhnúť
Firmy si za posledné roky začali uvedomovať, že sa ich obchod čoraz menej odohráva v rokovacích miestnostiach a viac v online prostredí. Zároveň sa ale často stáva, že social selling vyskúšajú, no je bez výsledku. Nie preto, že by tento prístup nefungoval, ale preto, že je nesprávne nastavený.
V texte sme zhrnuli najčastejšie chyby, s ktorými sa v praxi stretávame. Spolu s vysvetlením, prečo vznikajú a ako sa im dá vyhnúť.
LinkedIn profil v roku 2025: Návod (nielen) pre B2B obchodníkov
LinkedIn je najvýznamnejšou B2B sociálnou sieťou, s viac ako miliardou používateľovpo celom svete. Podľa štatistík až 80 % B2B leadov pochádza práve z LinkedIn. Napriek tomu mnoho profesionálov podceňuje význam dobre optimalizovaného profilu. Aspoň kým nezistia, že ich konkurenti tento aspekt networkingu a obchodu nezanedbávajú.
Ako využiť LinkedIn na social selling: Praktický sprievodca pre B2B obchod
Social selling je spôsob, ako využiť LinkedIn strategicky – nadviazať hodnotné spojenia, poskytovať hodnotný obsah a stať sa dôveryhodným partnerom pre vašich potenciálnych zákazníkov. Ak chcete byť v B2B predaji úspešní, LinkedIn by mal byť vašou pracovnou platformou, nie len zbierkou kontaktov.

