
Lead generation vs. demand generation: Prečo si ich tak často mýlime?
Lead generation a demand generation sa na prvý pohľad môžu zdať podobné, no ich ciele a prístupy sa výrazne líšia. Tento článok objasní ich rozdiely a kedy sa oplatí použiť každú z týchto stratégií.

Základ úspešného obchodu a marketingu: Ako vytvárať databázy a robiť prospecting
Firmy potrebujú čo najpresnejšie zadefinovať cieľové publikum a nemíňať budget mimo neho. Čím lepšie zacielite, tým väčšiu šancu máte, že vaša ponuka osloví tých správnych ľudí.
V tomto blogu sa pozrieme na to, prečo je prospecting nevyhnutný pre rast biznisu a ako si vybudovať databázu, ktorú využijete na maximum.

6 pojmov, ktoré by mal ovládať každý v B2B marketingu
V B2B marketingu je množstvo pojmov, ktoré sa na seba podobajú a pri niektorých sú rozdiely naozaj len v detailoch. V tomto blogu sme pre vás vytvotili stručný slovník, vďaka ktorému sa v tých pojmoch ľahko zorientujete.

5 krokov, ktoré vám pomôžu uspieť v B2B predaji
Aby obchodníci dokázali efektívne prinášať nových klientov, musia nájsť prienik medzi dvoma zásadnými veličinami B2B obchodu: sú to správni ľudia a správny čas.
V realite sa stretávame s problémami, ktoré brzdia tento proces – obchodníci sami nemajú čas na vytváranie databáz pre lepší targeting, akvizičné aktivity, a navyše čelia nedostatku dopytov.
Riešite ako CEO alebo Sales Director B2B firmy podobné výzvy? Tento článok vám ukáže tri úrovne poznania vašej firmy, ktoré pomôžu obchodníkom v úspešnom predaj.

Ako uspieť v B2B predaji? Zamerajte sa na tieto 3 úrovne poznania
Aby obchodníci dokázali efektívne prinášať nových klientov, musia nájsť prienik medzi dvoma zásadnými veličinami B2B obchodu: sú to správni ľudia a správny čas.
V realite sa stretávame s problémami, ktoré brzdia tento proces – obchodníci sami nemajú čas na vytváranie databáz pre lepší targeting, akvizičné aktivity, a navyše čelia nedostatku dopytov.
Riešite ako CEO alebo Sales Director B2B firmy podobné výzvy? Tento článok vám ukáže tri úrovne poznania vašej firmy, ktoré pomôžu obchodníkom v úspešnom predaj.

Základné nastavenie CRM pre vedenie obchodného tímu a marketing
Existuje množstvo nástrojov na získanie reálnych aj odhadovaných e-mailov, telefónnych čísel a profesionálnych profilov na decision makerov. Každý tool je na niečo iné a nájsť tú správnu kombináciu môže byť náročné. V Diametro sme otestovali niektoré z nich a opísali našu užívateľskú skúsenosť.