Základ úspešného obchodu a marketingu: Ako vytvárať databázy a robiť prospecting
Katarína Hajeková Katarína Hajeková

Základ úspešného obchodu a marketingu: Ako vytvárať databázy a robiť prospecting

Firmy potrebujú čo najpresnejšie zadefinovať cieľové publikum a nemíňať budget mimo neho. Čím lepšie zacielite, tým väčšiu šancu máte, že vaša ponuka osloví tých správnych ľudí.

V tomto blogu sa pozrieme na to, prečo je prospecting nevyhnutný pre rast biznisu a ako si vybudovať databázu, ktorú využijete na maximum.

Read More
6 pojmov, ktoré by mal ovládať každý v B2B marketingu
Katarína Hajeková Katarína Hajeková

6 pojmov, ktoré by mal ovládať každý v B2B marketingu

V B2B marketingu je množstvo pojmov, ktoré sa na seba podobajú a pri niektorých sú rozdiely naozaj len v detailoch. V tomto blogu sme pre vás vytvotili stručný slovník, vďaka ktorému sa v tých pojmoch ľahko zorientujete.

Read More
5 krokov, ktoré vám pomôžu uspieť v B2B predaji
LINKEDIN, Tools Stano Merc LINKEDIN, Tools Stano Merc

5 krokov, ktoré vám pomôžu uspieť v B2B predaji

Aby obchodníci dokázali efektívne prinášať nových klientov, musia nájsť prienik medzi dvoma zásadnými veličinami B2B obchodu: sú to správni ľudia a správny čas. 

V realite sa stretávame s problémami, ktoré brzdia tento proces – obchodníci sami nemajú čas na vytváranie databáz pre lepší targeting, akvizičné aktivity, a navyše čelia nedostatku dopytov. 

Riešite ako CEO alebo Sales Director B2B firmy podobné výzvy? Tento článok vám ukáže tri úrovne poznania vašej firmy, ktoré pomôžu obchodníkom v úspešnom predaj.

Read More
Ako uspieť v B2B predaji? Zamerajte sa na tieto 3 úrovne poznania
LINKEDIN, Tools Stano Merc LINKEDIN, Tools Stano Merc

Ako uspieť v B2B predaji? Zamerajte sa na tieto 3 úrovne poznania

Aby obchodníci dokázali efektívne prinášať nových klientov, musia nájsť prienik medzi dvoma zásadnými veličinami B2B obchodu: sú to správni ľudia a správny čas. 

V realite sa stretávame s problémami, ktoré brzdia tento proces – obchodníci sami nemajú čas na vytváranie databáz pre lepší targeting, akvizičné aktivity, a navyše čelia nedostatku dopytov. 

Riešite ako CEO alebo Sales Director B2B firmy podobné výzvy? Tento článok vám ukáže tri úrovne poznania vašej firmy, ktoré pomôžu obchodníkom v úspešnom predaj.

Read More