
Dve stratégie, jeden cieľ: Aký je rozdiel medzi demand generation a inbound marketingom?
V B2B marketingu často počujeme pojmy demand generation a inbound marketing. Obe stratégie slúžia na vytváranie záujmu a dopytu, ale ich prístupy sa líšia. Tu je stručné vysvetlenie ich rozdielov a toho, ako ich vzájomne používať

Lead generation vs. outreach: Aký je medzi nimi rozdiel a ako spolu súvisia?
V B2B marketingu a predaji sa často spomínajú pojmy lead generation a outreach. Na prvý pohľad sa môžu zdať podobné, ale v skutočnosti ide o rôzne prístupy s odlišnými cieľmi. Poďme sa pozrieť, ako sa odlišujú a kedy ich najlepšie využijete.

Lead generation vs. demand generation: Prečo si ich tak často mýlime?
Lead generation a demand generation sa na prvý pohľad môžu zdať podobné, no ich ciele a prístupy sa výrazne líšia. Tento článok objasní ich rozdiely a kedy sa oplatí použiť každú z týchto stratégií.

Základ úspešného obchodu a marketingu: Ako vytvárať databázy a robiť prospecting
Firmy potrebujú čo najpresnejšie zadefinovať cieľové publikum a nemíňať budget mimo neho. Čím lepšie zacielite, tým väčšiu šancu máte, že vaša ponuka osloví tých správnych ľudí.
V tomto blogu sa pozrieme na to, prečo je prospecting nevyhnutný pre rast biznisu a ako si vybudovať databázu, ktorú využijete na maximum.

6 pojmov, ktoré by mal ovládať každý v B2B marketingu
V B2B marketingu je množstvo pojmov, ktoré sa na seba podobajú a pri niektorých sú rozdiely naozaj len v detailoch. V tomto blogu sme pre vás vytvotili stručný slovník, vďaka ktorému sa v tých pojmoch ľahko zorientujete.

5 krokov, ktoré vám pomôžu uspieť v B2B predaji
Aby obchodníci dokázali efektívne prinášať nových klientov, musia nájsť prienik medzi dvoma zásadnými veličinami B2B obchodu: sú to správni ľudia a správny čas.
V realite sa stretávame s problémami, ktoré brzdia tento proces – obchodníci sami nemajú čas na vytváranie databáz pre lepší targeting, akvizičné aktivity, a navyše čelia nedostatku dopytov.
Riešite ako CEO alebo Sales Director B2B firmy podobné výzvy? Tento článok vám ukáže tri úrovne poznania vašej firmy, ktoré pomôžu obchodníkom v úspešnom predaj.