Ako efektívne prepájať demand generation a nurturing
Katarína Hajeková Katarína Hajeková

Ako efektívne prepájať demand generation a nurturing

V B2B marketingu sú demand generation a nurturing dve kľúčové stratégie, ktoré sa zameriavajú na získavanie a udržiavanie zákazníkov. Zatiaľ čo demand generation sa sústreďuje na vytváranie dopytu a prilákanie nových zákazníkov, nurturing je o starostlivosti a budovaní vzťahov s tými, ktorí už prejavili záujem. Pozrime sa na hlavné rozdiely medzi týmito prístupmi a ako ich správne kombinovať.

Read More
Základ úspešného obchodu a marketingu: Ako vytvárať databázy a robiť prospecting
Katarína Hajeková Katarína Hajeková

Základ úspešného obchodu a marketingu: Ako vytvárať databázy a robiť prospecting

Firmy potrebujú čo najpresnejšie zadefinovať cieľové publikum a nemíňať budget mimo neho. Čím lepšie zacielite, tým väčšiu šancu máte, že vaša ponuka osloví tých správnych ľudí.

V tomto blogu sa pozrieme na to, prečo je prospecting nevyhnutný pre rast biznisu a ako si vybudovať databázu, ktorú využijete na maximum.

Read More
6 pojmov, ktoré by mal ovládať každý v B2B marketingu
Katarína Hajeková Katarína Hajeková

6 pojmov, ktoré by mal ovládať každý v B2B marketingu

V B2B marketingu je množstvo pojmov, ktoré sa na seba podobajú a pri niektorých sú rozdiely naozaj len v detailoch. V tomto blogu sme pre vás vytvotili stručný slovník, vďaka ktorému sa v tých pojmoch ľahko zorientujete.

Read More